Anotace:
Cílem této výukové hodnoticí aktivity je vytvořit podmínky pro to, aby žáci mohli
- posoudit možné využití ve škole získaných znalostí a dovedností z různých předmětů při výkonu vybraných zaměstnání,
- posoudit, které znalosti a dovednosti potřebné pro výkon běžných povolání mají oni sami již osvojené.
Výuková aktivita tak umožňuje hodnotit vybrané očekávané výstupy kompetence pracovní. Konkrétně sleduje sebereflexi a vědomé ovlivňování osobního i profesního rozvoje. V rámci tohoto aspektu pak dovednosti žáka:
- žák využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i přípravy na budoucnost,
- chápe podstatu, cíl a riziko různých povolání či podnikání,
- činí podložená rozhodnutí o dalším vzdělávání a profesním zaměření.
Předmět
Matematika a její aplikace
Věk – cílová skupina
8.–9. ročník ZŠ
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence pracovní
Časová dotace
(rozsah výuky)
1 vyučovací hodina
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace