Zakreslování do tečkované sítě

Anotace:

Žáci pracují v tečkované síti (tečky odpovídají mřížovým bodům čtvercové sítě) a plní dílčí úkoly – zakreslují objekty do tečkované sítě podle zadání. Důraz je kladen nejen na samotné provedení úkolů, tedy správné zakreslení jednotlivých objektů, ale také na provedení analýzy postupu během aktivity a následné zhodnocení kvality práce spolužáka.

Vzhledem ke kompetenci pracovní je žák hodnocen podle toho, nakolik je schopen reflektovat dodržování vymezených pravidel, dodržování pracovních postupů, případně to, zda jsou postupy vhodně upraveny.
 

Předmět

Matematika a její aplikace

Věk – cílová skupina

4.–5. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence pracovní

Časová dotace
(rozsah výuky)

1 vyučovací hodina

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace