Anotace:
Žáci spolupracují ve čtyřčlenných skupinách. Učitel provází žáky jednotlivými táborovými dobrodružstvími, žáci plní úkoly podle zadání učitele a dle pracovního listu, zabývají se rovinnými a prostorovými útvary.
Uvedené aktivity rozvíjí a hodnotí aktuální dosaženou úroveň v kompetenci sociální a personální. Další používané kompetence zde nejsou předmětem hodnocení (např. komunikativní, k řešení problémů). Učitel pozoruje a zaznamenává spolupráci a jednání žáků, žáci ohodnotí svou práci sebehodnocením své skupiny a sebe samého. V závěru aktivity vyhodnocuje učitel úroveň jednotlivých aspektů kompetence dle získaných poznámek z pozorování, pracovních listů a sebehodnocení žáků a skupin.
Předmět
Matematika a její aplikace
Věk – cílová skupina
4.–5. ročník ZŠ
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence sociální a personální
Časová dotace
(rozsah výuky)
2 vyučovací hodiny
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace