Družicové a letecké snímky jako zdroje informací

Anotace:
Předložená hodnoticí aktivita zjišťuje dosaženou úroveň klíčové kompetence k učení. Konkrétně je prostřednictvím pracovního listu ověřováno, jak efektivně žák dokáže pracovat s družicovými a leteckými snímky. A také to, jak je dokáže číst, analyzovat, interpretovat a k jejich interpretaci využívat i další zdroje informací, např. mapy a fotografie.

Předložená hodnoticí aktivita nadto umožňuje jak hodnocení aktuální dosažené úrovně uvedených dovedností, tak i dlouhodobé sledování jejich vývoje za předpokladu realizace dalších hodnoticích aktivit obdobného zaměření (např. hodnoticí aktivitu Interpretace leteckých a družicových snímků, hodnoticí aktivitu Interpretace geografických zdrojů informací).
 

Předmět

Člověk a příroda
(Zeměpis)

Věk – cílová skupina

8.–9. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence k učení

Časová dotace
(rozsah výuky)

1–2 vyučovací hodiny

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace