Dopravní značky

Anotace:
Aktivita je zaměřena na rozpoznávání značek a jejich zapamatování v určitém pořadí. Žáci si nejprve doplní tabulku, kde napíší správné názvy značek a některé jednodušší dokreslí. Podle výsledků se ověří aspekt využívání informací z různých zdrojů (věcně správně používá obecně využívané termíny, znaky a symboly). Následně budou žáci rozděleni do dvojic, budou mít za úkol spolupracovat na tvorbě dalších úkolů. Pomocí aktivity se hodnotí zejména klíčová kompetence k učení v aspektu využívání informací z různých zdrojů (věcně správně používá obecně využívané termíny, znaky a symboly) a v aspektu sebereflexe procesu učení a jeho výsledků (kriticky posoudí vlastní pokrok v učení; plánuje, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit).
 

Předmět

Člověk a svět práce

Věk – cílová skupina

5.–7. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence k učení

Časová dotace
(rozsah výuky)

2–3 vyučovací hodiny

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace