Anotace:
Cílem hodnoticí aktivity je dle informací o správné výživě sestavit návrh školní svačiny. Při plnění úkolu se žáci učí vyhledávat na internetu a pracovat s informací. Žáci se rozdělí v rámci třídy do skupinek po třech. Jednotlivé skupinky budou pomocí obrázků v pracovním listě sestavovat svačinu tak, aby odpovídala pravidlům zdravé výživy. Učitel je předem s těmito pravidly seznámí. Pokud žák bude potřebovat zjistit další informace ohledně zdravého stravování, vyhledá si je na internetu. Jednotlivé skupiny žáků budou následně své návrhy svačin představovat a budou navzájem diskutovat o tom, co je zdravé a co ne. V této aktivitě je rozvíjena kompetence k učení, kompetence komunikativní a kompetence sociální a personální.
Předmět
Informační a komunikační technologie
Věk – cílová skupina
2.–3. ročník ZŠ
Hodnocené klíčové kompetence
kompetence k učení
kompetence komunikační
kompetence sociální a personální
Časová dotace
(rozsah výuky)
2 vyučovací hodiny
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace