Anotace:
Žáci vyhledávají informace v tabulce, textu či ciferníku, plní úkoly motivované tématem lyžování. Nejprve spolupracují ve dvojicích, následně pracují samostatně. Rozhodují se například o pravdivosti či nepravdivosti tvrzení, sestavují jednoduchou tabulku.
Aktivita rozvíjí a hodnotí dovednosti v kompetenci k učení, vede žáky k uvědomění si svého učení a zhodnocení svých vlastních pokroků. Učitel žáky motivuje, seznamuje je s tématem, hodnotí je při přímém pozorování a provádí záznam. Žáci po skončení práce vyplní sebehodnoticí dotazník a učitel vyhodnotí dosaženou úroveň žáků ve sledovaných aspektech.
Předmět
Matematika a její aplikace
Věk – cílová skupina
3. ročník ZŠ
Hodnocená klíčová kompetence
kompetence k učení
Časová dotace
(rozsah výuky)
1 vyučovací hodina
Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace