Lyžování

Anotace:

Žáci vyhledávají informace v tabulce, textu či ciferníku, plní úkoly motivované tématem lyžování. Nejprve spolupracují ve dvojicích, následně pracují samostatně. Rozhodují se například o pravdivosti či nepravdivosti tvrzení, sestavují jednoduchou tabulku.

Aktivita rozvíjí a hodnotí dovednosti v kompetenci k učení, vede žáky k uvědomění si svého učení a zhodnocení svých vlastních pokroků. Učitel žáky motivuje, seznamuje je s tématem, hodnotí je při přímém pozorování a provádí záznam. Žáci po skončení práce vyplní sebehodnoticí dotazník a učitel vyhodnotí dosaženou úroveň žáků ve sledovaných aspektech.

 

Předmět

Matematika a její aplikace

Věk – cílová skupina

3. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence k učení

Časová dotace
(rozsah výuky)

1 vyučovací hodina

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace