Nenasytná housenka

Anotace:
Tato hodnoticí aktivita vede žáka k tomu, aby se již na prvním stupni základní školy seznamoval s různými učebními strategiemi a hledal vhodné strategie pro vlastní učení se. Tato hodnoticí aktivita vede žáky od učení se slovní zásoby k porozumění příběhu a případnému převyprávění příběhu o nenasytné housence (od Eric Carle) v německém nebo anglickém jazyce. Žák zjišťuje, co je třeba se naučit, aby mohl příběhu porozumět a případně děj svými slovy převyprávět. Hodnocena je kompetence k učení.
 

Předmět

Jazyk a jazyková komunikace
(Angličtina/Němčina)

Věk – cílová skupina

3.–4. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence k učení

Časová dotace
(rozsah výuky)

1 vyučovací hodina

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace