3D lodě

Anotace:

Žák (respektive dvojice žáků) má za úkol vymyslet variantu na klasickou hru „Lodě“. Úkol je pojat jako zadání od zastupitele firmy produkující stolní hry.

Žáci mají za úkol:
  • Zapsat stručně a jasně pravidla hry.
  • Vymyslet herní systém.
  • Použít vymezený herní plán.
  • Vyzkoušet průběh hry.
  • Opravit případné nedostatky.

Žák využívá získané znalosti a zkušenosti z původní (klasické) hry Lodě a aplikuje je při vytváření pravidel k nové hře.

Cílem této aktivity je zjistit schopnost žáků:
  • Vytvářet jasná a srozumitelná pravidla hry.
  • Porozumět pravidlům hry.
  • Dodržovat pravidla hry.
 

Předmět

Matematika a její aplikace

Věk – cílová skupina

8.–9. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence pracovní

Časová dotace
(rozsah výuky)

3 vyučovací hodiny

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace