První pomoc – přístup k člověku v bezvědomí

Anotace:
Vybraní žáci v rámci hodnoticí aktivity První pomoc – přístup k člověku v bezvědomí při hraní scénky předvedou přístup k člověku v bezvědomí, všichni žáci pak písemně vypracují správný postup při poskytnutí první pomoci v dané situaci, resp. přístupu k člověku v bezvědomí. Hodnocení žáků, kteří hrají roli záchranáře, a do jisté míry hodnocení písemného návrhu první pomoci všech ostatních žáků, slouží k hodnocení aspektu občanské kompetence „rozhoduje se zodpovědně podle dané situace, poskytne dle svých možností účinnou pomoc“. Pozn.: Dále jsou výrazy „přístup k člověku v bezvědomí“ a „první pomoc při bezvědomí“ používány jako synonyma.
 

Předmět

Člověk a příroda
(Přírodopis)

Věk – cílová skupina

6.–9. ročník ZŠ

Hodnocená klíčová kompetence

kompetence občanská

Časová dotace
(rozsah výuky)

1 vyučovací hodina

Podrobnější informace naleznete v souboru Základní informace