Menu
E-mail:
Hledaný výraz:
Hledat
Vlastní hodnocení
Kvalitní škola jako východisko vlastního hodnocení
Náměty pro plánování a realizaci vlastního hodnocení
Přehled dostupných metodických doporučení
Kompetenční předpoklady ředitele školy
Další náměty pro realizaci vlastního hodnocení
Aktivní škola – podpora pohybových aktivit školy
Nástroje pro vlastní hodnocení
Kritéria hodnocení
O kritériích
Oblasti kritérií hodnocení
Struktura zobrazených kritérií
Znění kritérií hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
Externí hodnocení
Propojování externího a vlastního hodnocení
Realizace externího hodnocení
Vybrané nástroje pro realizaci externího hodnocení
Náměty a inspirace
Mapa aktivit školy
Hodnocení klíčových kompetencí
Specifická metodická doporučení pro kritéria v oblasti 6
Metodická doporučení
Informační systémy České školní inspekce
Příklady inspirativní praxe
Náměty a inspirace
>
Příklady inspirativní praxe
>
Přehled příkladů inspirativní praxe podle kritérií
Přehled příkladů inspirativní praxe podle kritérií
Oblast 1 Koncepce a rámec školy
1.1 –
předškolní vzdělávání
,
střední vzdělávání
,
středisko volného času
1.2 –
předškolní vzdělávání I
,
předškolní vzdělávání II
,
střední vzdělávání
1.3 –
základní vzdělávání I
,
základní vzdělávání II
,
základní vzdělávání III
,
střední vzdělávání
1.4 –
předškolní vzdělávání
,
základní vzdělávání
1.5 –
základní vzdělávání I
,
základní vzdělávání II
,
střední vzdělávání I
,
střední vzdělávání II
,
vyšší odborné vzdělávání
Oblast 2 Pedagogické vedení školy
2.1 –
předškolní vzdělávání
,
základní vzdělávání
2.2 –
předškolní vzdělávání
,
základní vzdělávání I
,
základní vzdělávání II
,
střední vzdělávání
2.3 –
předškolní vzdělávání
,
základní vzdělávání I
,
základní vzdělávání II
,
základní vzdělávání III
,
střední vzdělávání
2.4 –
předškolní vzdělávání
,
základní vzdělávání
,
střední vzdělávání
2.5 –
předškolní vzdělávání
,
základní vzdělávání
,
základní umělecké vzdělávání
Oblast 3 Kvalita pedagogického sboru
3.1 –
předškolní vzdělávání
,
základní vzdělávání
3.2 –
předškolní vzdělávání
,
základní vzdělávání I
,
základní vzdělávání II
3.3 –
předškolní vzdělávání
,
základní vzdělávání I
,
základní vzdělávání II
,
střední vzdělávání
3.4 –
předškolní vzdělávání
,
střední vzdělávání
3.5 –
předškolní vzdělávání
,
střední vzdělávání
,
základní umělecké vzdělávání
Oblast 4 Vzdělávání/Výuka
4.1 –
základní vzdělávání I
,
základní vzdělávání II
,
základní vzdělávání III
4.2 –
předškolní vzdělávání I
,
předškolní vzdělávání II
,
základní vzdělávání I
,
základní vzdělávání II
,
základní vzdělávání III
4.3 –
předškolní vzdělávání
,
základní vzdělávání I
,
základní vzdělávání II
,
základní vzdělávání III
4.4 –
předškolní vzdělávání
,
základní vzdělávání I
,
základní vzdělávání II
,
střední vzdělávání I
,
střední vzdělávání II
,
základní umělecké vzdělávání
Oblast 5 Vzdělávací výsledky
5.1 –
předškolní vzdělávání I
,
předškolní vzdělávání II
,
základní vzdělávání
,
zařízení pro výkon ústavní nebo ochranné výchovy
5.2 –
základní vzdělávání
,
střední vzdělávání
,
základní umělecké vzdělávání
5.3 –
základní vzdělávání I
,
základní vzdělávání II
,
střední vzdělávání I
,
střední vzdělávání II
,
základní umělecké vzdělávání
5.4 –
střední vzdělávání I
,
střední vzdělávání II
Oblast 6 Podpora dětí/žáků při vzdělávání
6.1 –
základní vzdělávání
,
středisko volného času
6.2 –
předškolní vzdělávání
,
základní vzdělávání
,
střední vzdělávání
6.3 –
základní vzdělávání I
,
základní vzdělávání II
,
základní vzdělávání III
,
střední vzdělávání